O mnie

niedziela, 4 stycznia 2015

Nike pro hyperwarm- ulubiona biegowa bluza


Na początku muszę napisać, że jakkolwiek mój wpis by nie brzmiał, nie jest on w żaden sposób sponsorowany. Są to moje subiektywne opinie.

Ostatnio zdałam sobie sprawę, że jeśli chodzi o ubrania sportowe, w mojej szafie przeważa Nike. Nie żebym była szczególną fanką, ale fakt, że kiedy poszukuję konkretnej rzeczy i znajduję ją właśnie tam, chyba o czymś świadczy. Oczywiście zdarzają się buble, ale dokładnie oglądając szwy, dotykając materiał i przymierzając daną rzecz, jesteśmy w stanie ocenić jej jakość.

Wspomniałam, że chcę napisać coś więcej o mojej sportowej garderobie, ale czy jednej bluzie warto poświęcić cały wpis? Moim zdaniem warto. A nuż okaże się, że szukasz właśnie tego co ja i ten wpis poszukiwania ułatwi?

Zacznijmy od początku. Bluza jest wykonana w technologii "pro" (dokładna jej nazwa: Nike Pro Hyperwarm Fitted Womens Hoodie). Co to znaczy? Według Nike ma być to nasza pierwsza warstwa, nieograniczająca swobody ruchów. Zmniejszona objętość materiału ma dawać komfort, lekkość i rozciągać się w 4 kierunkach. Płaskie szwy lub ich brak. Tajemnicze "hyperwarm" to po prostu dodatkowe zapewnienie ciepła przy zachowaniu jak najmniejszej grubości materiału.

Generalnie, poszukując odzieży typowo sportowej, a nie tworzącej "sportowy look" powinniśmy sięgnąć właśnie po ubrania z serii Nike pro.

Wygląd bluzy:
Jest dosyć przylegająca i nawet jako pierwszą warstwę powinniśmy wybrać rozmiar większy niż do tej pory. Mój rozmiar górnych części garderoby w Nike to XS, ale tym razem wybrałam S. Bluza dalej jest obcisła, ale nie opięta. Na rękawach znajdziemy otwory na kciuki. Kołnierz jest wysoki, przypominający komin. Przy braku silnego wiatru razem z kapturem dobrze chroni przed chłodem. Kaptur to wielki plus tej bluzy. Dobrze trzyma się głowy, nie spada, jest wygodny. Bluza jest dość długa, na pewno nie będzie nas podwiewać :)

Cena:
W sklepie online Nike trzeba zapłacić za nią 199 zł. Ja kupiłam ją za około 170 zł stacjonarnie. Czy warto? Warto, bo naprawdę ułatwia ubieranie.

Jakość:
Użytkuję ją już od jakiegoś czasu, przeszła kilka prań, wygląda jak w dniu zakupu. Materiał jest naprawdę porządny. Patrząc przez niego, naciągając nie znajdziemy prześwitów, co często w odzieży tego typu się zdarza.

Wygląd: 
Zdjęcia pochodzą ze strony store.nike.com . Czy bluza w rzeczywistości tak wygląda? Tak. Identycznie. Tak samo się układa, kolor czarny jest rzeczywiście czarny. Z pewnością w kolejnych wpisach zobaczycie ją na mnie. 

Podsumowując- bluza minimalizuje ilość odzieży. Zakładacie pod spód stanik sportowy i jest ok. Gdy nie ma silnego wiatru pomijacie nawet czapkę i komin. Po prostu zakładacie kaptur, który te dwie rzeczy zastąpi. Polecam, zwłaszcza, że teraz jest czas wyprzedaży :)

Nike pro hyperwarm fitted hoodie. Bluza do biegania zimą.
store.nike.com

Nike pro hyperwarm fitted hoodie. Bluza do biegania zimą.
store.nike.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym myślisz? Daj znać w komentarzu! Każdy jest dla mnie bardzo ważny.