O mnie

niedziela, 25 stycznia 2015

Weekend spędziłam aktywnie. A Wy?


Jak minął Wam weekend? Mam nadzieję, że spędziliście go aktywnie, wypoczęliście i jesteście gotowi dobrze zacząć nowy tydzień.
Ja spędziłam czas w rodzinnym mieście. Tu najlepiej ładuję moje akumulatory. 
Sobotę przeznaczyłam na bieganie, niedzielę na spacer i krótkie ćwiczenia siłowe. Godzina 6:00 bez pośpiechu i szum czajnika- na to czekam przez cały pracowity tydzień. Jestem "rannym ptaszkiem", więc to właśnie rano moja aktywność jest największa.


aktywny wypoczynek


aktywny wypoczynek


Nawet jeśli nie lubicie wcześnie wstawać, dla takich widoków i ciszy warto na siłę zwlec się spod ciepłej kołdry :)

aktywny wypoczynek

























Życzę Wam miłego i aktywnego poniedziałku. Nawet wtedy, gdy jesteśmy przysypani pracą i ciężarem codziennych obowiązków warto wcisnąć w grafik ćwiczenia. Wykonujemy zlecenia dla szefa, obsługujemy klientów- myślimy i pamiętamy o innych. Trening to czas dla nas. 
Nie szukamy czasu na aktywność! Tworzymy go sami!

3 komentarze:

  1. Ja leże z kontuzją w domu! :< dziś powrót do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciszy nie cierpię, a ładne widoki lubie :)

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz? Daj znać w komentarzu! Każdy jest dla mnie bardzo ważny.