O mnie

poniedziałek, 23 lutego 2015

Trening w domowych warunkach.


Trening w domowych warunkach.

Brak czasu lub pieniędzy nie są żadną wymówką. W domowych warunkach też można dać sobie w kość. Sztanga czy hantle nie są konieczne. Za to przyda się silna wola i ewentualnie butelki z wodą, plecak wypełniony książkami, buty sportowe i mata. Przedstawię Wam moją propozycję domowego treningu obwodowego. Poniżej zdjęcia, jak to wygląda u mnie. Oczywiście zanim się zmęczyłam, żeby Was nie zniechęcić ;) 

Trening w domowych warunkach.

Rozgrzewka:  5 minut bieg w miejscu lub skakanka.
Wykonujemy wszystkie ćwiczenia po kolei. To jeden obwód. Dążymy do wykonania 4 takich obwodów. Na zakończenie wykonaj delikatne rozciąganie, ćwiczenia oddechowe i relaksacyjne.

START!

1. Uginanie przedramion z hantlą/ butelką wody. 10x prawa ręka
2. Uginanie przedramion z hantlą/ butelką wody. 10x lewa ręka
3. Pompki damskie/męskie. 10x
4. Martwy ciąg na ugiętych nogach z obciążonym plecakiem trzymanym przed sobą. 10x
5. Squat z plecakiem trzymanym nad głową. 10x
6. Przysiad wykroczny. 10x prawa noga z przodu 
7. Przysiad wykroczny. 10x lewa noga z przodu 
8. Spięcia brzucha w leżeniu na plecach z butelką wody trzymaną przed sobą. 15x
9. Skręty tułowia stojąc z butelką trzymaną przed sobą blisko ciała. Patrzymy raz za lewe ramię, raz za prawe, za każdym razem zatrzymując ruch w neutralnej pozycji. 10x na stronę

Powodzenia!


Trening w domowych warunkach.

Trening w domowych warunkach.



2 komentarze:

  1. Super blog :)
    Zapraszam również do siebie!
    http://grabczynskam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Co o tym myślisz? Daj znać w komentarzu! Każdy jest dla mnie bardzo ważny.