O mnie

niedziela, 11 października 2015

Przy Niedzielnej Kawie. Podsumowanie tygodnia.


Weekend to czas, kiedy robię jedynie rzeczy, na które mam ochotę. Zazwyczaj wszystkie obowiązki mam wtedy już za sobą, a jeśli zostaje coś do zrobienia- poczeka do poniedziałku :) Biegam, spaceruję, jeżdżę na rowerze nie kiedy mam na to czas, a wtedy, gdy przyjdzie mi na to ochota. W niedzielę poświęcam również trochę czasu na czytanie artykułów, ciekawych informacji, które zaznaczałam przez cały tydzień jako "do przeczytania". Odsłuchuję piosenki, jakie przypadkiem wpadły mi w ucho lub oglądam filmy wrzucone na youtube przez osoby, które subskrybuję. Oczywiście nie obyłoby się bez podsumowania tygodniowej aktywności fizycznej.

Wpisy w niedzielę chciałabym poświęcić na dzielenie się z Wami ciekawostkami, zdjęciami, piosenkami, inspiracjami i wszystkim co przykuło moją uwagę w ciągu całego tygodnia. Zatem z dniem dzisiejszym oficjalnie rozpoczynam cykl Przy Niedzielnej Kawie. 


Moja tygodniowa aktywność na Endomondo. Nie wrzucam dojazdów na rowerze do pracy i z pracy, ale to zaledwie 2 kilometry w jedną stronę. Przyznam szczerze, że zaczynam już coraz bardziej odczuwać jesienną aurę. W tym tygodniu ciężko mi było zebrać się i wyjść z domu, gdy na dworze już robiło się ciemno. 

























Piosenka- ostatnio bardzo często nadawana w Trójce, której słucham w pracy.
 




Blog Michała Szafrańskiego, o którym już wspominałam. Znajdziecie w nim również odcinki podcastu "Więcej niż oszczędzanie pieniędzy", które towarzyszą mi ostatnio podczas biegania i jazdy na rowerze. Informacje nie tylko o oszczędzaniu, ale przede wszystkim spora dawka motywacji do rozwoju osobistego. 

jakoszczedzacpieniadze.pl






Miłego i aktywnego tygodnia! Mam nadzieję, że pomimo chłodu i niekoniecznie przychylnej prognozy pogody, nie zawładną nami koce, ciepłe herbatki i kapcie. Pamiętajcie, nic nie rozgrzewa tak, jak sport i dobry humor!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co o tym myślisz? Daj znać w komentarzu! Każdy jest dla mnie bardzo ważny.